vet ni vad jag gjorde?

Jag raderade allt. Tog bort alla gamla inlägg.
Det fick vara bra nu.
Det var dags för nytt. Det var dags att faktiskt ta bort det gamla som jag knappt känner igen mig i längre. Och ge plats för den "nya" Line som sakta men säkert vuxit fram.
Jag är fortfarande rätt sur av mig. Och tycker att människor är dumma i huvudet. Men jag tänkte att jag kanske gör mig en själv en tjänst om jag börjar om från scratch. Det var ju det jag gjorde när jag kom hem. Och det har ju gjort att jag mår bättre än någonsin förr.
Så kanske kanske kanske kan skrivandet bli något mer nu. Om jag har tur.


Känns bra. Alla mina gamla texter borta. Svävar i rymden någonstans.
Skönt.
Befriande.

Kommentarer
Postat av: ankan

"Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr, oändligt är vårt stora äventyr."



jag älskar dig

2009-08-14 @ 17:51:33
URL: http://samst.blogg.se/
Postat av: Anton

good for you!!!

2009-08-14 @ 22:30:42
URL: http://ensamhetensherre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0