jadu

Jadu.
vad säger man?
Jag och Oskar har en lägenhet i Oslo. Jag flyttar.
Ihop med Oskar.
Planerat.
Kan nog vara det mest vuxna beslut jag tagit någon gång.

Jag och Oskar ska ha en lägenhet ihop. Som vi betalar ihop. Vi ska köpa nya möbler.
Ihop
.
Kan inte säga att jag inte är nervös. Jag är inte rädd för att jag och Oskar inte ska funka. Jag kan tom sträckamig till att jag är säker på det. Jag och Oskar är så stadiga så det nästan är löjligt.
Men jag är nervös för allt runtomkring.
Tänk om jag och Oskar inte får jobb. Tänk om.
Då har vi satt oss i en sån sjukt illa ekonomisk situation så det inte ens är kul.

Okej. Jag kan inte säga att jag tror att jag inte får jobb. För jag tror det. MEN TÄNK OM.
Har alltid löst sig förr. Men någon gång ska vara den första. Och jag kan inte hjläpa att tänka att man inte får allt. Att innan så har jag inte haft en Oskar och då kan få jobb kastandes på en fastän Sverige har ekonomikris. Men nu har jag en Oskar. Då kanske balansen säger att jag inte har lika tur med jobb..
fan.
Det är väl det.

Sen måste jag hitta en klubb att träna med. Har fått Oskar sugen på rugby också :P visste att han skulle ge efter!

Dec nu.
Snart jul.
Snart jan.
Tråkigt att bara ha 3 veckor kvar hos Krille på jobbet. Det är människa jag kommer sakna något enormt!

Blir nästan gråtmild när jag sitter och skriver. Jag ska få bo ihop med mannen jag älskar och i samma stad som Annika.
Jag ska flytta.

shit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

happy for you honey! love mum

2009-12-04 @ 08:43:10
Postat av: Uncle Tomas

Stort grattis till Er båda. Hoppas få träffa er till jul.

Du har låg tyngdpunkt så du landar alltid på fötterna oavsett om du flyger eller ligger ner.

Love you/ Tomas

2009-12-05 @ 10:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0