killar är tyvärr överlag rätt dumma i huvudet.

Nu är jag så trött på idioter.
Kan ju säga med en gång att det inte är Oskar så det inte misstolkas. Oskar är fortfarande den mest underbara. Och ganska ovanlig.

Jag har mer än en vän, mer än fyra skulle jag nog tom säga som det senaste blir riktigt kasst behandlade.
Det är killar som är gifta (!) eller killar som e typ halvt fula och halvt socialt handikappade, som lyckas lägga vantarna på någon av mina vänner. Och man kan se tusen mil bort att mina vänner är så sjukt alldeles för bra för dessa killar. Att de inte förtjänar dom. Alls.
Man ser att det är skillnad i allt. Respekten mest.
Det är tjejer som vill träffa en vanlig kille. Någon som kan få dem att känna sig trygga.
Dom får en stor näve skit och en loska i maten.

Det slutar med att killen dumpar tjejen. Och jag fattar inte. Jag kan inte för mitt liv förstå det.

Och hur ska man göra för att dessa pojkar ska lära sig behandla tjejer med lite respekt?
Tyvärr är det så att det kommer inte hända förrän vi flickor själva kräver det.
Men vi alla måste.
Måste sluta sparka på oss själva när vi ligger. Jag ser det jämt. Hur vi trycker ner oss själva i skorna och ser till att vi minsann inte tror att vi är något. För det är "fult".
Jag gör det själv.

Men jag blir bara ledsen med alla mina vänner. Jag blir ledsen för jag vet vilka otroliga människor dom är. Och på deras humor, charm och inteligens, så är de dessutom sjukt snygga.
Så varför varför varför kan det inte finnas någon för dom som inser vilken jävla tur dom har att de ens får andas i samma rum som henne.

Trött på killar blir jag.
Puckon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du bara visste hur djävla många falska, provocerande och beräknande kvinnor det finns. Kanske är det så att vi inte skall utgå från kön utan från individer oav sett kön. Blir lättare välja då.

2009-12-15 @ 14:46:24
Postat av: line

välja vad?

2009-12-15 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0