seriöst nervös.

Seriöst nervös. Ja.

Jag borde bara lugna ner mig. Borde bara inte få panik förrän jag sitter och inte kan betala mina räkningar.

Nej. Jag tror inte det kommer bli så.
Men fan vad nervös jag är.
Vilken seperationsångest jag börjar få.
Vad är det jag lämnar?
Ja. Jag kommer tillbaka i sommar. Jag vill spela en säsong till. Tror jag kommer få pendla på lördagarna de första matcherna, men sen kommer jag vara hemma hela sommaren.
Men fan.
Jag bara vill att det ska lösa sig nu.

Jag är nervös att det ska skita sig totalt.

Gud. Jag måste bara släppa det en stund.

Men släpper jag det kommer julångesten. Damn. Den gillas inte. Någonstans.
Det ska handlas julklappar, det ska handlas gran, som ska kläs. Detta året ska jag även fira jul på två ställen.
Måste ringa nån också. Detta samtal får mig att nästan vilja somna ocj vakna efter jul.

Fasiken. Kan det bara inte bli Januari.
Kan jag bara inte få vara på plats.

Ska sluta gnälla nu. Gillar inte mig själv mycket med allt gnäll faktiskt.

Fokusera på det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ordnar sig, ägna du dig åt att tänka på det som är bra! Och julgran handlar ju jag och det är sannerligen inte mycket till klappar som behövs. Relax baby, love mum

2009-12-07 @ 22:10:53
Postat av: Anonym

Snart januari!! Snaaaaaaaaart...

2009-12-08 @ 19:08:45
Postat av: ankan

du kommer bo 20 min från mig, orcus kommer fixa jobb åt er, du kommer bli sambo med söt-oskar. altt kommer bli bra. andas. IT'S GONNA BE LEGENDARY!!

2009-12-09 @ 13:07:50
URL: http://httpwww.samst.blogg.se/
Postat av: Peter

Vem är denna söt-Oskar?:p

2009-12-09 @ 21:53:54
Postat av: Line

hmmm.. vem är denna Peter? ;)

2009-12-10 @ 15:24:57
Postat av: Peter

Hmm...låtsas du att du inte känner mig? Har för mig att du och jag kommer väldigt bra överens:p

2009-12-10 @ 21:17:11
Postat av: line

söt-oskar har precis blivit pucko-oskar :P



älskar dig!

2009-12-11 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0