denna väntan

Hur är det meningen att jag ska kunna fungera normalt med denna väntan?
uttagningen var i helgen och nu väntar jag på deras beslut.
Jag är ganska säker på att jag inte kommer med. Det var duktiga tjejer där och jag tänker inte inbilla mig att jag är bättre än dom.
Så jag är ganska säker. Men jag vill veta. Jag vill veta att det inte blir. Hatar att vänta. Jag kan inte någonstans säga att jag har tålamod.

Och att Oskar är iväg och jobbar tar knäcken på mig. Jag trodde inte jag skulle känna mig så himla tom utan honom här.. jag visste väl att det skulle vara jobbigt, men inte att jag skulle bli helt tom.

Hur som helst. Nu är jag mest förvirrad över tusen saker. Sen ska jag börja planera en liten flytt också.
Måste ha allt klart innan. Och jag vill inte göra det oplanerat typ. Jag måste ha det stadigt med en gång så jag kan börja träna och allt med en gång.
Men det är ett meck att hitta bra ställe att bo på!

Fan. Ska städa lite. Och duscha kanske. Och beställa tid hos någon jävla doktor som kan säga vad jag har gjort med min fot. Föe den börjar göra riktigt grisont.
Saknar Oskar. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0