inte denna gången

Tyvärr inte denna gång.
Nehepp. Vad säger man? de andra var helt enkelt bättre, och det är bara att ta det. Bara så himla surt. Hade varit så kul om det gick vägen liksom.

Det som kommer upp i huvudet på mig är em gång flr flera år sedan när Jojjo min coach satte mig på bänken första matchen för säsongen. Och hon sa att det blir så om man inte tränar. Det visste jag. Men det var återigen surt. Efter det fick jag mitt javlaranamma. Och jag har ungefär samma känsla nu. Jag ska minsann bli bäst. Jag ska minsann.
Jag vill det här. Och jag ska komma dit. Så enkelt är det bara. Oavsett om jag bor i Oslo eller inte. Jag ska detta.
Tur att Oskar har ett tålamod av guld och e ute och springer med mig.

Har också hittat en drömlägenhet i Oslo! Helt galet. Om vi får den blir jag tokglad! Så jag håller varenda tumme jag har!
Och jag vill hem nu. Sitter på jobbet och det är precis hur tråkigt som helst nu den sista halvtimmen. Ingenting att göra. Bara vänta på att få stänga och gå hem. Eller ja,  inte hem. Cykla till Slätthult med Jenny och ut och ha snabbhetsträning. Ska väl för tusan gå och bli snabbare!
Sen hem. En välfrötjänt dusch och lite greys anatomy. Sen är det bara två jobb kvar tills Oskar kommer! Längtar gör jag. Veckorna e  inge kul utan honom. Konstigt hur jag undrar vad jag tänkte på innan jag träffade Oskar. E som allt bara blåst ut genom öronen.

Jajaja.
Ska börja göra iordning för att stänga nu. Och bevaka mailen i hopp pm svar om lägenheten! VILLHAVILLHAVILLHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0