ORKA

Orka vänta på att tiden ska gå lite snabbare.

Orka att norge har noll framtidsplanering och hyr ut lägenheter från imorgon eller lägger ut jobbanannsen där de behöver att man börjar typ nästa vecka.

Orka att jag försöker göra saker me dlite planering för en gångs skull men då vill inte det nya landet samarbeta med mig.

Orka att om jag inte får jobb så är jag arbetslös från januari eftersom impulsline säger upp sig.

Orka att jag inte kom med i topp 36.

Orka att en av mina kompisar blir dumpad.

Orka att en annan av mina kompisar blir sjukt illa behandlad av hennes "ex".

Orka att en av mina närmsta inte kan inse hur smart hon är, och är så självkritisk att hon bryter ihop.

Orka att Oskar hatar där han är. Och jag har så sjukt dåligt samvete för att han nästan måste vara där.

Orka att hur jag än vänder och vrider på det så gör jag någon besviken.

Orka att jag inte kom med i topp 36.

Orka att jag är konstant trött och tror att jag aldrig får någon sömn.

Orka att jag har ett ex som är så dum i huvudet. Orka att det ens stör mig.

Orka att jag ser så mycket ensamma människor men inte kan hjälpa.

Orka att jag fortfarande inte vet vad jag vill göra med mitt liv.

Orka att jag inte kom med i topp 36.

Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0