kommer nog fly landet en stund

Tror att jag har bestämt mig.. bara det löser sig med bra boende.
Jag drar till oslo i några månader.
Då kommer man till frågan hur jag ska göra med rugbyn... och jag har efter mycket funderande kommit fram till följande.
Jag tror inte att jag kommer med bland topp 36 och gör jag inte det så är det bara att hålla sig i form ifall någon kanske blir sjuk eller skadad.
Skulle jag komma med så kommer jag fortfarande flytta, det finns gym och parker och rugby i oslo. Och jag får åka hem för tester och matcher. Oslo är bara 3 timmar bort.

Jag vet att nån tänker att jag inte kommer sköta det. Jag tränade typ inte sist jag var i oslo. Jag vet. Och en liten del av mig är också nervös för det. Men jag är inte samma person som jag var då. Jag har en annan vilja och en annan syn på saker.
Jag kommer klara v det.
Sen kommer jag komma hem i tid till säsongen och spela hemma.
Jag behöver  komma iväg en sväng. Så är det bara.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0