ont

... i kroppen..
träningsvärk allan!! Men ganska skönt.

Det är träning som gäller nu. Träning och oskar.
Jobba får komma lite efter.. har tom tänkt att dra ner lite på arbetstiderna. Jag behöver faktiskt inte jobba hela tiden längre. Jag har för första gången en anledning att inte jobba jämt. Jag tycker om att bara vara hemma med Oskar. Konstigt men sant.
Och jag tycker att det är värt att inte jobba hela tiden för att träna. Nu måste det tränas. Och den här jävla rökningen ska tas tag i. IGEN. Är så trött på att hålla på med det, men likt förbannat så börjar jag igen efter  varje gång jag slutat. Blir rätt trött på mig själv..
Kan trösta mig med att jag iaf inte röker lika mycket nu när jag börjar jobba igen. Och det är skönt!

Har inget intressant att skriva mer.. Men det kommer. Händer alltid konstiga grejer så det får komma sen.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0