tuffa tider.

oja.
det trampar för närvarande nåt form av korståg i huvudet på mig.
och det är allt som ska gås igenom. Allt ska rensas, allt ska lösas (?). Och hur fan skulle jag kunna lösa hela mina framtid nu? 26 år gammal. 27 snart.
Är väl åldersnojan som återigen kryper närmare. Den verkar aldrig ge upp. Så med åldersnojan och vad ska jag göra med mitt liv? barn?= utbildning? (och just det line, du är fet också) kanske skulle ta tag i det först? för jag menar,
kan du inte ens kontollera vad du äter så lär du ju inte ha disiplin till att plugga, än mindre vara mogen för barn.


just det. Man ska vara två för att få barn. Oskar också. Som vill vad jag vill. Som är lika bra som alltid (-jag vill ha familj med dig, när det blir spelar ingen roll).
Bra.. det är ett fint sätt att lägga beslutet i mina händer. Samtidigt som han är inte dum mannen. Hade han sagt NU, så hade jag sagt är du galen? Hade han sagt SEN så hafe jag sagt NU. För att jag ska tyddligen envisas med att krångla. Jag gör det inte med mening.

Han säger att jagr är finast i världen. Jag tror han ljuger. Jag kan väl titta med mina egna ögon.
och sen rugbyn. Rugbyn.
Ja. Är väl inte så duktig antar jag. Jaha.

Lite lätt knäckt? ja. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, jag kan inte kontrollera mig kropp (för att jag har inte disiplin) jag kan inte spela rugby så bra som jag trodde, och jag fyller 27 i år. Att man aldrig lär sig? det är ju precis samma jävla fucking issues som jag slogs med för 5 år sen?

WTF liksom?skärp dig för helvete!

Kommentarer
Postat av: tompa

varför måste man skärpa sig... det räcker väl om du kammar rak lugg... förövrigt är du ju ok...

det tycker du förstås inte, men dina närmaste o kompisarna o sambon o arbetsgivare osv osv osv tycker att du duger så det räcker o blir över...

håller på att fundera ut ett sätt att lura dig å tycka mer om dig själv... men du e ju även så j-a smart så det måste vara ngt riktigt listigt... återkommer i frågan...

tillsvidare får du väl stå ut med dig själv, "gammal o oduglig"

2010-04-30 @ 13:46:27
Postat av: line

du fick mig och le iaf :)

tack!

2010-04-30 @ 22:56:51
Postat av: Anonym

Antar jag rätt om jag om jag tror att Tompa är Oskars fader???? Klok man det där, han tar orden ur munnen på mig, men det vet du ju. Love Mum

2010-05-12 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0