det bor ett litet monster i mig..

Och ja. Jag är medveten om hur otroligt löjligt det är. Men jag upplever svartsjuka, för första gången i mitt liv tror jag. Och inte för att jag tror att Oskar kommer göra nåt med någon annan, för jag litar på honom mer än vad jag trodde jag kunde lita på någon.


Men när jag hör att tjejer tycker att Oskar är så söt och snäll och bra och blablablablablablablablablablablablabla, så vill jag helst slita av dom huvudet och äta upp det. Mm. För det är min Oskar.
MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN!!!

Jag blir naturligtvis sinnesjukt stolt samtidigt eftersom att denna fantastiska braiga Oskar är faktiskt min, och ingen annans! Och jag vet att han är min, det är min man som lagar mat just nu, det är min man som håller om mig varje natt, så jag är inte helt dum i huvudet, jag vet att jag har det bra!

Men jag vill likt förbannat slita huvudet av varenda brud som ens tittar åt Oskars håll med ögon som ser ut att vilja skapa en plan för att få mig ur vägen så de kan ta honom för sig själva.
Jag vet. Jag är dum i huvudet.
Men alla brudar är värre.

Jag har inte haft ett monster förut, och jag vet inte riktgigt hur man hanterar det vuxet. Ska man typ mata det för att det ska bli mätt och hålla käft eller ska man typ svälta det till döds?.. hmmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0