nu är jag här

Inflyttad.
Klar.
BOR IHOP MED NÅGON PÅ RIKTIGT.
Inte nån som har bestämt sig för att bara flytta in fast jag inte vill. Utan planerat bor ihop. Med personen jag älskar.
SJUKT.
Konstigt känns det.
Mycket bra konstigt.

Sitter i våran soffa och väntar på vatten som kokar. Oskar sitter och spelar på Nintendot han fick av mig i julkapp. HUR KUL SOM HELST FÖR ÖVRIGT.
Vi har fått i ordning allting. Ska snart sätta på en tvätt..

Imorgon börjar allvaret. Imorgon bär det av in till staden och det är dags för att söka jobb. Jag ska ha ett jobb inom en vecka. Så är det bara. Går inte att ha det på nåt annat sätt. Vi måste ha jobb.


Jag är orolig. Men ändå inte. Det har varit så mycket mecj med den här flytten ändå så förhoppningsvis är det över nu. Och att bara alla knutar sakta med säkert löses upp och allt bara löser sig. Det hade varit ganska skönt!

Har slutat röka också. Det är ju så att hon vi hyr av vill inte ha rökare så jag ljög och sa att jag var ickerökare. Och nu bor hon vi hyr av ovanför oss så jag kan inte röka.
Har vetat de senaste 6 veckorna att jag inte kommer röka från nyåa. Och det har jag inte gjort heller.
Inte så svårt jag trodde. Men konstigt.

Jaja. Det är väl bara att gilla läget antar jag. Kommer ju få sjukt mycket bättre kondis iaf :)

Nu ska jag dricka te!

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att ni har kommit i ordning så fort, otroligt! Jag är så glad för er skull och det kommer att ordna sig med jobb. Love you both! Mum

2010-01-03 @ 13:09:57
Postat av: Anonym

Grattis och Good Luck till er båda. Jobb och ekonomi fixar sig. Med den geist du och Oskar har är iaf inte jaqg orolig. Vi hörs av. Kramar från morbror.

Kunde jag sluta röka efter ca 40 års storrökande, kan du det också, No Problem.

2010-01-03 @ 17:26:26
Postat av: sophia

vart är inlägget om hur mycket du saknar mej???? jag är djupt sårad. jag har skrivit en helt inlägg på min blogg om hur mkt jag saknar dej.

okej. det är inte sant. men jag saknar dej iaf! det är lite tomt nu. och det ekar i hallen, bullen tog ju bort allt ljud!!

PUSS <3

2010-01-03 @ 21:06:44
Postat av: Anton

Gött Pine...



Hoppas allt kommer bli till guld för dej!!!



kommer dock sakna dej på skolan!



pöss

2010-01-04 @ 07:36:13
URL: http://ensamhetensherre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0