uncle tom(as)

Du är inte som Alice i underlandet. Jag tror du vet var du vill, fast du ännu inte låtit det sägas, pga sviktande relevant självförtroende, och därför inte vågat dra upp ankaret. helt OK. Helt normalt för Pauline och många andra. Skillnaden mellan dig och de flesta är att du kommer till den dag när det sker, vilket de flesta aldrig gör. Tar mycket kraft att fundera så djävla mucket som du gör, dina läsare har glädje av detta, men vad du själv har för glädje, mer än att det fördröjer förlösningen, vet jag inte. Klokast av oss alla är du.Men det är ensamt poå toppen. Älskar dig.

ensamt är det nu.
Du fattas.
Och jag älskar dig.
Om jag skulle vara Alica är du katten.
Och jag hade behövt din röst mycket längre.
Halva tiden förnekar jag vad som hänt.
Den andra delen kämpar jag mot paniken. Där någon sitter på mina lungor och jag får ingen luft.
Det var orättvist. För tidigt.
Och det finns inga ord som jag kan skriva som skulle beskriva ens hälften av vad jag känner.
Så.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0