e tydligen galen.

jupp. Jag reagerar på saker som jag inte gillar. Och kan inte släppa det med en gång. Då får jag skäll för att jag reagerade från början. Ok. då överreagerade jag tydligen. Igen. För det är det enda jag gör. ôverreagerar. ok. Men det är så jag reagerar. Hur ska jag kunna ändra på det? Och sen blir det istället att när jag reagerar på någpt, vad som helst, så ställer jag mig själv frågan "har jag rätt att reagera"?
Ovh när jag får skäll när jag är ledsen/arg för något så går det inte över mer. Då blir jag istället arg för att man har mage och skälla på mig  som om jag gjort något fel som reagerat från början.
Line, nu är du galen igen.
Mmm. Jag är tydligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0