2011 vs 2012

2011
Var året som allt gick åt helvete.
Nä jag ljög. Inte allt.
Jag fick fast jobb på bästa platsen, tjänar bra. Jag fick kontakt med pappa på ett nytt (men mycket bra sätt).
Jag flyttade till bästa lägenheten, och behöver inte flytta på mig för att jag är ensam (läs bra betalt).
Jag blev kapten (och vann priser) i oslo.
Jag skaffade hjälp att hitta mig själv igen. Jag letar i min själ dagligen för att hitta vad jag känner är bäst för m i g.

Mindre bra 2011.
Jag tappade förtroendet för människan jag aldrig trodde jag skulle ens behöva fundera över att förlåta.
Jag är 28 och börjar om på nytt.
Jag måste lära mig lita på människor igen.
Jag har aldrig haft så många frågor om meningen med livet, som nu.
Inte bara jag har haft ett otroligt jobbigt 2011, och jag är faktiskt glad att det är över. Men jag hoppas innerligt att i 2012 kommer jag och dom jag älskar få det lättare!

2012 kommer jag göra följande;
Jag ska följa min magkänsla, oavsett.
Jag ska säga min mening, mina känslor och skriva ner dom.
Jag kommer med all sannorlik förälska flera gånger om, kanske tom med bli kär, men jag kommer låta mig själv känna allt jag känner!

Bring on 2012, its gonna be legen...wait for it... Fuckingdary!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0