?!???

Kag ger fullständigt upp på att någonsin förvänta mig raka sanningar från någon.
Är människor så i allmänhet eller är det bara mot mig folk känner att man kan komma undan med att inte säga som det är?
Det är inte konstigt att jag tvivlar på allt som kommer ur en annans människas mun, för det är så otroligt få människor som kan säga sanningen, eller faktiskt stå för vad dom tänker. Det låter alltid väldigt bra, 'jag är ärlig, jag är rak, jag står för vad jag gör osvosvosv' men när det väl kommer till kritan så är det alldeles för få som kan få till det. Antingen får man tystnad, eller så vet man att allihopa dragit ner rullgardinen och hoppas problemet är borta när de väl vågar sig fram. Eller så kan man låtsas att det aldrig hänt? 'va? Nej jag har minsann INTE haft kpntakt med den människan de senaste åren/månaderna/dagarna'

Bra teknik där.

Jag kanske är så skrämmande att folk inte vågar säga sanningen? Men vad i hela världen kommer det ifrån?! Jag blir väl i stort sett aldrig arg?! Och man kan ju utgå ifrån att ställer jag en rak enkel fråga, så förväntar jag mig svar? Hur svårt är det?

Och nej. Kag har inga planer på att leka som alla andra, sitta och varabekvämligt tacksam för tystnad. Jag tänker vara en tagg i ögat för domsom tror sig kunna behandla mig respektlös. Jag ber inte om mågot jag inte själv ger.

Screw you mother*******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0