Juuuul

Julkul?! Jo det vár det. Saknade dig inte ens, konstigt men sant. Jag gillar att ha energi till mig själv. Jag uppskattar det. Jag vill inte tänka på något annat. Jag hade en asbra jul! Jag undra om andra människor, pm vad dom tänker om mig. Men precis på samma gång så undrar jag om jag ens bryr mig. Om andra alltså. Jag är lugn på en annan nivå än vad jag varit förut. Om detta beror på att jag lär mig eller att jag faktiskt inte bryr mig längre vill jag inte ens tänka på... Jag hoppas att jag lär mig och inte blivit fullständigt känslokall.. Nej. Jag är inte känslokall. Jag har allt lite fjärilar. Jag lär mig. Och tro mig. Det är inte för att folk var knäppa eller dumma. Det är för att jag tröttnad på att människor tror att dom kan behandla mig hur som helst!! Merry medryck Christmas, and i Will get back to you on new years!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0