Luugna dig!

Känns som det är det enda jag hör. Line va lugn. Ta det med ro. Lugn. Stilla. Sakta. Försiktig. Varsam. Tålamod. För det är tydligen något man måste ha?
Jag är inte sån. Har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. Om de människor jag träffar tycker att jag är för rak/ärlig/snabb i svängarna osv, så är dom personerna INTE för mig! Jag varken vill eller tänka trycka undan mina mest impulsiva/verkliga drifter för att det skulle vara konstigt! Jag kommer helt enkelt tycka att det är DU som är konstig! Du som leker lekar, eller anpassar dig till fyrkanten, som altar vad du säger så ingen ska tro att du är galen.
Jag har försökt. Jag har försökt så helhjärtat det bara går att INTE ställa till besvär eller vara konstig. Barit livrädd för att vara galen. Men nu vill jag inte mer.
Kalla mig galen. Sjuk. Impulsiv. Galen.
Jag får väl vara det då?

Over and so very much outside the squar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0