När man minst anar

Så händer det grejer.
Jag är som vanligt alldeles för upptagen av att analysera och jämföra känslor och reaktioner, istället för att bara lean back och se vad som händer.

Date betyr inte livstid. Jag behöver inte bestämma mig idag om jag vill träffa honom om en månad, och inte få ångra mig. Jag behöver bara veta om jag vill svara på ett sms. Det här, är träning för mitt psyke på hög nivå.
Jag varken vill eller kan kasta mig handlöst in i något igen. Jag vill faktiskt ta det lugnt. Men han känns som en bra person att ta det lugnt med. Än så länge iaf. Kanske ångrar mig imorgon. Och då måate det vara okej. Bara för att jag har sagt det högt betyder INTE det att jag måste hålla det för alltid. Jag måste lära mig det. Så det försöker jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0