få tummen ur ****

Ska jag. Håller på att bli galen på jobbet.. på riktigt.. det är så sjuka grejer som händer där så jag ibland undrar om det verkligen är den rika landet Norge jag lever i!
Imorgon blir det till att börja ringa runt! Jag har inte så höga krav på jobb nu. Typ ett. Jag ska kunna vara ledig de kvällar det är träning. Men det är allt. Jag vill faktiskt spela igen! De senaste träningarna jag har varit på har varit jobbiga, men så himla roliga! Jag längtar till se cuper som e på gång! Nu börjar det!
Har idag introducerat Ida och Evelina (Oskars syster och hennes kompis som tagit över våran gamla lght) till krönsj! Sjukt kul träning idag alltså! Va skapligt trött bara, söndagar har inte varit dagen för träning innan..
Som ni märker har jag inget djupt eller genomtänkt att dela med mig av. Lite tomt i huvudet. Nä nu ljög jag. Men det som pågår just nu är inte vad jag kan sätta ord på än.. men det kommer.. kanske..
Kan säga dock att jag mår väldigt bra, i enkelheten av att sitta hemma framför tvn, Oskar lagar lite mat, i det nya hemmet. Känner ro här på ett annat sätt. Och det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0