där rann det över

Jag kan inte säga att det jag gör är ett bra val.
Jag kan inte med säkerhet säga att det löser sig, för jag vet inte. Jag har inte kontakterna här som hemma, och jag har inte känt eller visat viljan på länge nu.
Men jag vet det här. Nu är det bra.
Jag kan inte längre vara den stillasittande åskådaren som ser på medans mindre "svagare" människor blir hackade på. Jag kan inte. Det är stopp nu.
Jag hatar att skriva med ord så man kan ana vad jag pratar om men inte kunna säga exakt. Jag vet ju inte hur regler och lagar och bajs och skit fungerar. Så jag kär såhär. Men jag tror att ni förstår vad jag pratar om.
Jag får se det som en clean plate, em fresh start om man så vill. Men ändringar blir det, och det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0