nyheter...

Sitter numera ofta och läser nyheterna på nätet. Fullt uppdaterad (läs, låt mig inte vara själv med mina tankar, jag sysslesätter mig med att läsa diverse artiklar varje stund jag är fri)

Men inbland. Seriöst. Debatt!!! Ska man få ha shorts på sig på arbetsplatsen?
"som man ska man inte ha det, det ar respektlöst mot kollegor och klienter, men som kvinna är det annorlunda, män gillar ju att se bara ben"

Okej. Bra sagt. Respektöst?? att ha shorts på sig? på riktigt? om det är 25 jävla grader varmt, vem vill gå i långärmat och långa byxor? det är ett par BEN. Fötter kan jag kanske sträcka mig till att dom ska vara i ett par skor. Men ett par BEN? Men kvinnor får visa benen. Men är det nån viktregel på det då? att du får inte visa benen om dom inte är snygga? För då kan ju jag och alla mina lagkamrater snällt ha långa brallor hela sommaren eftersom vi har rivsår och blåmärken precis överallt, och det är varken snyggt eller sexigt. Och sen kanske man ska ta och ha en regel för att man bara får ha bruna ben. För bleka vinterben är kanske inte att föredra. Så alla ni kvinnor som INTE solat solarium under sommaren (eller inte har rätt pigment) TA PÅ ER LÅNGBYXOR!
Vilken jävla idiot.

Trött blir jag!

Kommentarer
Postat av: ankan

måste man raka benen också? orka.....

2011-05-15 @ 18:33:03
Postat av: Line

tydligen.. har förstått att håriga ben är tydligen inte heller snyggt! :P

2011-05-16 @ 07:05:43
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0