med risk för att ha trakigt..

jupp. sadär 4 timmar in i min ensamhet i ett stort hus i estland, börjar jag redn känna att det kan nog bli lite boring. Eller ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har varit ute med hunden. Och det far räcka för det är skitväder.
jag borde lägga ved. Men jag är pa riktigt nervös för att vara ute. För att det 'r ödemarken, och jag är rädd för, ja vad?? vad är jag rädd för härute. har jag kollat pa alldeles för mycket film? Ingen kommer väl komma hit? eller? varför skulle dom?

Jag borde försöka skriva. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Jag vet att jag inte tycker om tystnaden, samtidigt som jag inte kan ha hög musik pa, för da hör jag inte om det skulle hända nagot. Jag sitter lite i ett, vad man nu kallar, moment 22.

jag borde fixa veden. Det är det mest vettiga. Sa jag har i nagra dagar, och sa pappa och Tiina slipper göra det när dom kommer hem. Usch. jag är löjlig.

Men är man van vid att somna med trafikljus precis utanför, eller en krog som har öppet och alla bara later, sa blir det väldigt väldigt tyst när man kommer till the counryside och ska lära sig 'slappna av' i tystnaden..

kommer nog bli en hel del funderingar över livet nu i nagra dagar tror jag. Och jag ska klara det ocksa. Utan att fa panik.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin Wildenstam

Kramar!

2011-11-26 @ 19:18:30
Postat av: line

Tack! :)

2011-12-01 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0