ska snart sluta gnälla.

Snart.
Så fort jag får bli frisk. För det är jag inte nu.
Jag har gjort allt rätt. Jag har inte tränat, jag har druckit mycket vatten, och jag har ätit mat så kroppen får energi till att bli frisk.
Hjälper det?. Nej.
Jag sitter här (nu utan feber) men med en ännu mer svullen hals och helt svullen i luftrören.

Jag har varit kass i fan 8 dagar nu. Jag orkar inte. Så fort jag kommer igång, och saker flyter på. Då ska det minsann skita sig på nåt sätt.

Men annars är det bra!
Var en asbra helg och det kommer bli flera det närmsta!

Facebook gör mig galen och jag orkar in och kolla. Fast det gör jag ändå. Och jag kan inte kontrollera känslor när jag är sjuk.
Jag blir lipig och jobbigt.
Jag ska bli frisk så jag kan vara lite glad igen. För så här är det ingen som orkar med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0