Min absoluta favoritsysselsättning!

Not!

Jag har (som alla andra år) behandlat dec som nån frimånad, från allt. Så det enda jag gör är att BARA göra saker jag vill. Typ äta godis till frukost, sitta på fik i flera timmar istället för att träna, äta hämtmat istället för att laga osv.
Nu är det kanske inte farligt för resten av mänskligheten att göra detta, men heter man Line, så går man upp tre kg av att titta på en aladdinask.
Så nu får jag snällt engarera mig i det tråkigaste jag vet. Tänka på vad jag äter.
Jag tycker egentligen det är skönt, för jag slipper vara svullen och ha ont i magen av allt jag inte bör äta. Men jag tycker det är tråkigt!
Träningen är väl ingen fara (även om det är sjukt tråkigt att träna inför en säsong) men träningen är mer naturlig och skön.

Ja. Det här blir kuuul! Nästa år ska jag lära mig att dec är en vanlig månad precis som alla andra och att jag kommer få bita i det sura äpplet i jan som alla andra år, om jag gör likadant igen.

Jahapp. Då börjar väl allvaret igen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0